Akce "zahájení prázdnin" je z důvodu nepříznivého počasí zrušena. Hranice se bude pálit při ukončení prázdnin.

pozvánka na zastupitelstvo 21.7.2020, vyvěšeno 8.7.2020

pozvánka zahájení prázdnin

Obnovení autobusové dopravy - od 11.5.2020 je autobusová doprava vrácena do původního, normálního, provozu.

usnesení Vlády ze dne 1.5.2020

usnesení Vlády ze dne 30.4.2020

Autobusová doprava: s platností od 25.4.2020 dochází v autobusové dopravě ke zrušení zákazu nástupu předními dveřmi a od tohoto data bude v autobusech zahájeno odbavování cestujících. Dále s platností od 1.5.2020 bude v autobusové dopravě zahájen prázdninový a víkendový provoz. V železniční dopravě odbavování cestujících probíhá již od 14. dubna 2020 a s platností od 1.května 2020 se v železniční dopravě přechází na plnohodnotný provoz.

 

pozvánka na zastupitelstvo 28.4.2020, vyvěšeno 14.4.2020

velkoobjemový kontejner

mimořádné opatření - obchody

mimořádní opatření - volný pohyb

mimořádné opatření czech point

USNESENÍ VLÁDY 6.4.2020

opatření obecné povahy - MZe - les

usnesení vlády ze dne 30.3.2020

doporučení Min. zdravotnictví ČR k používání ochranných pomůcek

informace o specialnich stránkách HZS ČR

USNESENÍ VLÁDY 23.3.2020

jak nakládat s odpady - použitými osobními ochrannými pomůckami:

https://www.mzp.cz/cz/news_20201903-Doporuceni-pro-nakladani-pouzitymi-osobnimi-ochrannymi-pomuckami

Současně s tímto společnost eko - kom zaslala: Dovolujeme si doporučit vaší pozornosti stanovisko Státního zdravotního ústavu k nakládání s odpadem v době epidemie COVID-19 a sdělení MŽP k nakládání s ochrannými rouškami. Pro obce i odpadové firmy je důležité především, že domácnosti v karanténě (nebo domácnosti s potvrzeným onemocněním COVID-19) by měly svůj veškerý odpad (včetně použitých roušek a kapesníků) ukládat do pytlů a zavázané pytle odkládat výhradně do směsného komunálního odpadu, případně na místo, které určí obec. 
Pro domácnosti, které nejsou v karanténě nebo nejsou přímo infekční se nic, ani v třídění odpadů, nemění.

informační leták_koronavir_jak se správně chovat

USNESENÍ VLÁDY 18.3.2020

nemocnice Ústí nad Orlicí - informace

Úřední hodiny Obecního úřadu Hrádek dne 17.3.2020, jsou zrušené. 

opatření k cestování - autobus

USNESENÍ VLÁDY 16.3.2020

NÁKUPY PRO SENIORY - Obecní úřad Hrádek nabízí seniorům v obci Hrádek možnost nákupu a dovážky potravin a základních hygienických potřeb, případně vyzvednutí léků. V případě potřeby této služby kontaktujte starostu obce na tel. 734226001 se kterým se domluvíte na všem potřebném.

USNESENÍ VLÁDY 15.3.2020

vyhlášení nouzového stavu vládou

opatření koronavirus

mimořádné opatření koronavirus, vyvěšeno 10.3.2020

popelnice na jedlé oleje a tuky je nově - trvale - umístěna u obecního úřadu

do popelnice je možné odložit olej ze smažení potravin, prošlé jedlé oleje a tuky jako máslo, rostlinné tuky, 100% tuky, sádlo. Jedlé oleje a jedlé tuky musí být umístěny výhradně v plastových, dobře uzavřených obalech - např. v PET lahvích, v krabičkách od rostlinných tuků. V žádném případě nebude prováděn sběr olejů a tuků ve skleněných nádobách!!!

POPLATEK ZA SVOZ DOMOVNÍHO ODPADU - pro rok 2020 činí 420,-Kč (poplatník je uvedený v obecně závazné vyhlášce obce č. 1/2019). Platbu je možné provést v úředních hodinách na obecním úřadě nebo na účet č. 37020611/0100, jako VS uveďte číslo popisné nebo evidenční.

PF 2020

plán svozu odpadu na rok 2020

ceny vodného na rok 2020

2019

pozvánka na zastupitelstvo 12.12.2019, vyvěšeno 27.11.2019

informace - ČEZ - odstranění větví

elektrika - odstávka 8.10.2019

pozvánka na zastupitelstvo 1.10.2019

pozvánka na zastupitelstvo 17.9.2019

opatření obecné povahy - zalesnění, vyvěšeno dne 3.9.2019

ROT-zpráva o výsledku přezkoumání hospodaření, vyvěšeno 25.5.2018

ROT_závěrečný účet, vyvěšeno 25.5.2018

bobr_opatření_obecné_povahy_2018 vyvěšeno 7.2.2018

opatření obecné povahy - bobr

návrh rozpočtu ROT

veřejná vyhláška vlastníkům lesa

opatření obecné povahy - les - kácení

veřejná vyhláška_kácení stromů

vyjádření obce

obecně závazná vyhláška - pálení

 

Informace pro občany Hrádku.

Od 1. února 2016 nelze do SBĚRNÉHO DVORA v Ústí nad Orlicí dovést jakýkoliv odpadový materiál. Dvůr je určen pouze pro občany města Ústí nad Orlicí. K vjezdu do dvora mají přidělenou identifikační kartu.                                                                         

 

úhrada poplatku za odpad na účet obce

Veřejná vyhláška PARDUBICKÉHO KRAJE

Oznámení změn ceny vody na rok 2015 

Zákaz vjezdu k salaši pro nákladní vozidla_1

Zákaz vjezdu k salaši pro nákladní vozidla_2

Informace

Adresa:

Hrádek 33

Ústí nad Orlicí

562 01

 

Uřední hodiny:

Každé sudé úterý od 19:00 do 20:00, nebo po domluvě na telefonu

 

 Kontakt:

telefon :

+420 465 522 229

mobilní telefon :

+420 734 226 001

e-mail :

  Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.