pozvánka na zasedání zastupitelstva dne 6.6.2023, vyvěšeno dne 23.5.23
DNE 9.5.2023 BUDE U OBECNÍHO ÚŘADU UMÍSTĚN VELKOOBJEMOVÝ KONTEJNER (prosíme vhazujte pouze odpad, který tam patří, nevhazujte nebezpečný odpad, bio odpad, stavební odpad).
veřejná vyhláška - finanční úřad
stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích
pozvánka na zasedání zastupitelstva. vyvěšeno dne 28. 2. 2023
poplatek za odpad na rok 2023 - platba
dopis k nedostatečně identifik. vlastníkům
seznam nedostatečně identifikovaných vlastníků
pozvánka na zastupitelstvo 20.12.2022
pozvánka na valnou hromadu honebního společenství, vyvěšeno dne 24.10.2022
svoz nebezpečného odpadu - říjen
pozvánka na ustavující zasedání zastupitelstva, vyvěšeno dne 11.10.2022
výsledky voleb do zastupitelstva obce 2022
pozvánka na zasedání zastupitelstva dne 13.9.2022, vyvěšeno dne 30.8.22
informace policie - nenaleťte podvodníkům
pozvánka na zastupitelstvo dne 24.5.2022, vyvěšeno dne 10.5.2022
veřejná vyhláška - daň z nemovitosti
pozvánka na pálení čarodějnic 2022
přechodná úprava provozu - Kerhartice - 2022
pozvánka na zastupitelstvo 3. 4. 2022
Sbírka na pomoc Ukrajině bude probíhat v budově obecního úřadu Hrádek naposledy dne 18.3.2021.
Na základě jednání s dopravcem ČSAD Ústí nad Orlicí, a.s. Vám sdělujeme, že omezení v autobusové dopravě budou ukončena k 20. 3. 2022 a od 21.3. 2022 bude zahájen plný provoz.
humanitární pomoc Ukrajině - obec
informace - omezení v autobusové dopravě
pozvánka na veřejné zasedání zastup. 1.3.2022
upozornění na změnu jízdních řádů autobusů od 17.1.2022 - Pardubický kraj informoval o preventivním omezení spojů v autobusové dopravě a to tak, že základním principem tohoto omezení v Pardubickém kraji je spuštění letního prázdninového režimu s doplněním oběhů o školní spoje (prioritou jsou ranní školní spoje) a to i za předpokladu, že tyto spoje budou odjížděny se zpožděním a nebude tedy zajištěna včasná docházka do škol. S dopravci jsou nyní připravovány jízdní řády, aby je bylo případně možné spustit „zde dne na den“.
protipovodňový plán povodí Labe
daň z nemovitosti - pomoc fin. úřadu
svozový plán odpadu na rok 2022
pozvánka - kaplička 24.12.2021
pozvánka na zastupitelstvo 23.11.2021, vyvěšeno 9.11.2021
svoz nebezpečného odpadu - říjen
pozvánka na veřejnou schůzi 12.10.2021, vyvěšeno 29.9.2021
pozvánka na veřejnou schůzi 29.9.2021, vyvěšeno 14.9.2021
pozvánka na veřejnou schůzi 31.8.2021, vyvěšeno 17.8.2021
mobilní očkovací kamion - trasa
mobilní očkovací kamion - stanoviště
změna územního plánu - veřejné projednání
změna územního plánu - oznámení
odstávka elektřiny dne 16.6.2021
informace o neziskové organizaci Pečovatelka domů z.s. -
Telefon: 731 393 616
Email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Sídlo: A. Staška 899, 562 01 Ústí nad Orlicí
svoz nebezpečného odpadu - 8.6.2021 od 17:15 do 17:30 u budovy obecního úřadu:
nebezpečný odpad - baterie všeho druhu, oleje, plechovky od barev, rtuťové zářivky a výbojky, zbytky ředidel, čistící hadry, rtuťové teploměry, pesticidy, fotochemikálie, léky, nádoby se zbytky škodlivin, vyřazené televizory a lednice, osobní pneumatiky bez disků
pozvánka na veřejnou schůzi 25.5.2021, vyvěšeno 11.5.2021
veřejná vyhláška finanční úřad
oznámení o uzavírce komunikace v úseku Hrádek - Ústí nad Orlicí !!!!!
podrobné informace o omezeních při pohybu mezi okresy naleznete na: https://okresy.mvcr.cz/
Informace z Pardubického kraje: s ohledem na přijatá vládní opatření a s ohledem na vývoj epidemie nejen na území Pardubického kraje, dojde s platností od 7.3.2021 k omezení veřejné dopravy. V autobusové dopravě dojde od tohoto data k přechodu na prázdninový letní provoz. V železniční dopravě dojde od tohoto data k omezení některých spojů v rozsahu obdobném na podzim roku 2020. Tato opatření jsou zavedena s platností do 5.4.2021.
informace o očkovacím centru Ústí nad Orlicí
informace o platbě za odpad - účet obce
pozvánka na zastupitelstvo 24.11.2020, vyvěšeno 11.11.2020
informace o omezení autobusové dopravy od 26.října 2020:
omezení v autobusové dopravě od 26.10.2020
pozvánka na veřejné jednání zastupitelstva_27_10_2020
svoz nebezpečného odpadu - leták
nařízení Krajské hygienické stanice Pard. kraje 2020
informace - ČEZ - odstranění větví
pozvánka na zastupitelstvo 21.7.2020, vyvěšeno 8.7.2020
pozvánka na zastupitelstvo 28.4.2020, vyvěšeno 14.4.2020
opatření obecné povahy - MZe - les
informace o specialnich stránkách HZS ČR
jak nakládat s odpady - použitými osobními ochrannými pomůckami:
https://www.mzp.cz/cz/news_20201903-Doporuceni-pro-nakladani-pouzitymi-osobnimi-ochrannymi-pomuckami
Současně s tímto společnost eko - kom zaslala: Dovolujeme si doporučit vaší pozornosti stanovisko Státního zdravotního ústavu k nakládání s odpadem v době epidemie COVID-19 a sdělení MŽP k nakládání s ochrannými rouškami. Pro obce i odpadové firmy je důležité především, že domácnosti v karanténě (nebo domácnosti s potvrzeným onemocněním COVID-19) by měly svůj veškerý odpad (včetně použitých roušek a kapesníků) ukládat do pytlů a zavázané pytle odkládat výhradně do směsného komunálního odpadu, případně na místo, které určí obec.
Pro domácnosti, které nejsou v karanténě nebo nejsou přímo infekční se nic, ani v třídění odpadů, nemění.
informační leták_koronavir_jak se správně chovat
NÁKUPY PRO SENIORY - Obecní úřad Hrádek nabízí seniorům v obci Hrádek možnost nákupu a dovážky potravin a základních hygienických potřeb, případně vyzvednutí léků. V případě potřeby této služby kontaktujte starostu obce na tel. 734226001 se kterým se domluvíte na všem potřebném.
popelnice na jedlé oleje a tuky je nově - trvale - umístěna u obecního úřadu
do popelnice je možné odložit olej ze smažení potravin, prošlé jedlé oleje a tuky jako máslo, rostlinné tuky, 100% tuky, sádlo. Jedlé oleje a jedlé tuky musí být umístěny výhradně v plastových, dobře uzavřených obalech - např. v PET lahvích, v krabičkách od rostlinných tuků. V žádném případě nebude prováděn sběr olejů a tuků ve skleněných nádobách!!!
POPLATEK ZA SVOZ DOMOVNÍHO ODPADU - pro rok 2020 činí 420,-Kč (poplatník je uvedený v obecně závazné vyhlášce obce č. 1/2019). Platbu je možné provést v úředních hodinách na obecním úřadě nebo na účet č. 37020611/0100, jako VS uveďte číslo popisné nebo evidenční.
2019
pozvánka na zastupitelstvo 12.12.2019, vyvěšeno 27.11.2019
informace - ČEZ - odstranění větví
elektrika - odstávka 8.10.2019
pozvánka na zastupitelstvo 1.10.2019
pozvánka na zastupitelstvo 17.9.2019
opatření obecné povahy - zalesnění, vyvěšeno dne 3.9.2019
ROT-zpráva o výsledku přezkoumání hospodaření, vyvěšeno 25.5.2018
ROT_závěrečný účet, vyvěšeno 25.5.2018
bobr_opatření_obecné_povahy_2018 vyvěšeno 7.2.2018
veřejná vyhláška vlastníkům lesa
opatření obecné povahy - les - kácení
veřejná vyhláška_kácení stromů
obecně závazná vyhláška - pálení
Informace pro občany Hrádku.
Od 1. února 2016 nelze do SBĚRNÉHO DVORA v Ústí nad Orlicí dovést jakýkoliv odpadový materiál. Dvůr je určen pouze pro občany města Ústí nad Orlicí. K vjezdu do dvora mají přidělenou identifikační kartu.
úhrada poplatku za odpad na účet obce
Veřejná vyhláška PARDUBICKÉHO KRAJE
Oznámení změn ceny vody na rok 2015
Informace
Adresa:
Hrádek 33
Ústí nad Orlicí
562 01
IČO: 00580945
DIČ: CZ00580945
ID datové schránky: kdta4qj
Uřední hodiny:
Každé liché útery
od 19:00 do 20:00,
nebo po domluvě na telefonu
Kontakt:
telefon :
+420 465 522 229
mobilní telefon :
+420 734 226 001
e-mail :
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Bankovní spojení:
KB Ústí nad Orlicí
č.ú. 37020611/0100